Tävling

En kompis till mig har fått recept på tabletter som tar bort aptiten.
Visserligen har hon medecinska skäl till att äta dom där tabletterna då hon har ett farligt högt BMI, men jag tycker att det är så orättvist.
Hon har ju bara lite fett på magen och halsen, medans jag! Jag har ju överallt! Ändå har jag ett "normalt" (ligger på 22/23) BMI. Hur fan kommer det sig?

Dom där jävla ätstörningarna gräver sig fram innifrån.
Kompisen äter nästan ingenting, och jag ska fan äta ännumindre!
Men vänta lite... Hon äter ju tabletter för att hon ska äta just ingenting, jag äter inte sånna tabletter?
"Håll käften!" ropar monstret. "Visa att du har lite självdiciplin!"

Jag hade nästan glömt bort att monstret fortfarande levde i mig... Och nu vet jag inte om jag orkar tvinga bort det...

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Hm, vad är det för tabletter? =O

För övrigt, du har en jättebra blogg ! =)



Lust att prenumenera på min, så prenumenerar på din ? =D



MvH Eriiza

2009-03-08 @ 16:57:48
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0