Frukost



Jag vet inte vad jag väger.
Har inte stått på vågen på riktigt länge.
Men jag känner mig fet, väldigt fet.

Jag sitter i köket nu. Försöker tvinga i mig frukost. Det går inte så bra. Jag måste i alla fall svälja mina tabletter, och det gör jag helst med mjölk, så nåra deciliter mjölk kommer jag i alla fall få i mig...

Den 7:e mars flyttar jag.
Till en egen lägenhet. Då får jag mer frihet. Frihet att fixa allting själv. Jag avskyr att laga mat. Jag avskyr att överhuvudtaget tänka på mat. Jag fullkomligen HATAR att handla mat. En gissning landar på att jag kommer att leva på nutrilett eller nått.
Min vikt kommer att rasa.

Grejen är bara att jag är likgiltig till det.
Mager - fet... Man är ju ful i alla fall...

Jag vet bara att jag skulle trivas bättre i en mager kropp än i en fet.

Jag bara svamlar nu...
Tabletterna var det ja....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att flytta till eget :) skulle också vilja det..

2009-02-19 @ 21:41:02
URL: http://needtobethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0