Unknown

Är hemma nu så jag har ingen möjlighet att väga mig.
De senaste dagarna har jag legat runt 61.2-61.8
Har varit dålig och ätit godis och skit och mått fan efteråt.
Blir så jävla förbannad när vågen visar samma jävla siffror när jag äter godis och skit som när jag äter inget alls!

Nu är det bestämt att jag kommer att bo hemma under sommaren.
Fan.
Vill inte bo hemma, allting kommer bara bli värre då, allt!

Ska söka lägenhet till hösten, man får tydligen högre bidrag efter att man har fyllt 20. Shysst, problemet är bara att man då börjar betala för vården så i slutändan har man ju ändå inga pengar kvar...

Just nu är livet skit.
Men förhoppningsvis löser det sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0