Unknown

Länge sen jag skrev nu.
Ångesten håller på att ta livet av mig.

Fick något flux om att jag minsan kunde äta vad jag ville när jag ville.
Nu klarar jag knappt av att stiga upp på morgonen.

Allting känns som en enda jävla hetsätning och på köpet har jag gått och kärat ner mig.
Hur fan kan man vara så jävla dum?
Jag har ju lovat mig själv att aldrig sätta mig i samma jävliga sits igen, och nu faller jag för en kille som i det närmaste är ringmärkt.
Eller tja, så illa är det väl inte, men han har i alla fall inget som helst intresse av mig...

Kan ingen bara skjuta mig?

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tycker verkligen inte att någon ska skjuta dig, för i så fall så lovar jag att sparka in näsan på den personen ;P Don't give up!

2008-06-10 @ 22:56:31
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0