Tillbaka

Nu är jag tillbaka...
Har ont i huvudet, är utan våg och är förmodligen fetare än fetast, men jag är tillbaka...

Tuggade i mig lite godis i morse innan jag han inse vad jag gjorde. Resten av dagen har jag levt på Sprite Zero.
Var föresten på psyk på utredning och skulle göra två aktiviteter. Båda aktiviteterna var att laga mat.
Usch!

Lagade en fruktsallad och en omelett och det blev jättebra och såg jättegott ut, sen frågade terapeuten om jag ville äta upp det eller ta med det hem.
No way!
Släng det för fan!

Jag känner av hunger steg två nu, slöhet och huvudvärk. Bra, det var ett tag sen jag var så här hungrig utan att äta nånting, jag förtjänar det,
Har varit och köpt en balklänning idag, så det är verkligen dags att loosa lite i vikt så man vågar visa sig med den...

Kommentarer
Postat av: L

Tycker du har en SKIT bra blogg! fortsätt kämpa du kommer klara det :)

2008-03-22 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0