Noll Koll

Kom precis tillbaka från en promenad.
Blev en kortis, typ 40 min.
Det är så jävla kallt ute att man fryser ihjäl oavsett hur fort man går.
Det svider fortfarande i ansiktet...

Har ätit för lite mindre än 300 kcal idag.
Trodde det var 400, men insåg sen att jag tog i lite mycket när jag räknade...
Har ingen våg så jag har ingen aning om hur mycket jag väger.
Kommer inte att kunna väga mig föränns nästa måndag.

Lite skrämmande är det allt, men samtidigt är det våldigt pushande. Nu kn jag ju inte se om jag ahr gått ner 3 hg eller nått, utan nu måste jag verkligen ta i för att vara säker på att det ger resultat...

Vad jag ska göra härnäst väger mellan att plugga eller städa.
Båda är lika tråkiga, båda måste göras, och en av sakerna förbränner kcal...
Vad vinner?

Kommentarer
Postat av: L

Hej tycker du har en skit bra blogg fortsätt så ;)
,lycka till med vikten =) !

2008-03-23 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0