Hemma igen

Hemma hos päronen nu, en massa mat, usch!
Av vana trogen så kollade jag igenom kylen, frysen och skafferiet så fort jag kom hem och hittade en massa bröd, en påse nötter, halva frysen med muffins och div. godsaker och en kyl full med ost och skit.
Sån där lagomt lämplig hetsätarmat.
Och ja, jag har hetsätit.
Fast inte så mycket.
Har väl fått i mig runt 1500 kcal allt som allt...
Det funkar.
Ångest, men det funkar.

Föresten så har jag påminnt mig själv om varför jag inte dricker.
Har varit mycket på krogen i veckan nu, och två kvällar drack jag, inte så mycket, men lik förbannat drack jag. Och som om det inte är nog mycket kcal i alkoholen så försvinner all ångest för mat när jag har druckigt.
Har ätit nattmackor och godis som en gris och jag har till och med smakat av en kompis korv! Fatta, KORV!
Det är ju för fan inte ens gott!

Näe, från och med nu blir det inget mer alkohol för mig. Kanske när jag är smal, men inte före det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0