Fortfarande noll koll

Forfarande ingen aning om vad jag väger.
Dock märker jag på magen att jag äter mindre nu. Den drar ihop sig och blir plattare. Me like ^^

Hon som jag lånar lägenheten av kommer tillbaka idag. Synd, har ju precis kommit igång med att äta pyttelite.
Fast iof. vet hon om mina ätstörningar + att hon har haft äs själv, så hon kommer förmodligen inte truga i mig nånting.
Tyvärr äter hon väldigt mycket själv, väldigt mycket onyttigt dessutom så risken för hetsätning finns.
Men skit samma.
Jag ska klara det här...
Dessutom ska jag på psyk igen på onsdag, och efter det måste jag fara hem.
Usch, fasa.

Massa mat och stor risk för hets.
Fy fan.

Jaja, ska fortsätta städa lite innan hon kommer så jag bränner lite kcal i alla fall...

Kommentarer
Postat av: yellowplease

Åh! Där är du ju!
Har undrat vart du har tagit vägen.
Hur är det med dig?
Kramar

2008-03-24 @ 21:18:39
URL: http://yellowplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0