Sammanfattning av 2oo7

Gör som Jonesy och sammanfattar mitt 2oo7:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hum...
Gått på vuxenpsyk.
Vägt 68 äckliga kilon.
Äsch, vi slutar här, risken finns att det annars blir en lång och pinsam lista...

Höll du några av dina nyårslöften?
Avlägger aldrig nyårslöften. Känner inte att det ger nånting...

Vilka länder besökte du?
Thailand

Vad är det bästa som hänt dig år 2007?
När jag, Camilla och Astrid drog till Gotland. Lätt att jag skulle ha bytt bort mina två veckor i Thailand mot att få vara tillbaka på Gotland mer er. Det ska göras om nån gång i framtiden...

Största misstaget?
Fortsätta leva?
Har alltid gjort misstag och alla har varit stora på olika sätt, orkar verkligen inte gräva fram nått speciellt som skulle vara värre än något annat...

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Sjuk i huvet (är jag väl ständigt), blåmärken över hela j'vla allt, stukat en fot, fått några stjärnsmällar på knäet och en armbåge i ansiktet under innebandymatch och stukar några fingrar. Sen är jag ju ständigt förkyld och har huvudvärk och allehanda ting.
Räknar inte med axlarna/ryggen här, där har jag ju ont hela tiden ändå så...

Bästa köpet? 
Klänningen på medeltidsveckan, it made my day (eller vecka snarare)

Vad spenderade du mest pengar på? 
Hunden som vanligt.

Vilken var din favorittrend? 
Jeans, det står sig alltid...

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? 
Ice Cube - You can do it
Och några andra trudelutter...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Lite bådeoch...

Vilket plagg använde du mest? 
Jeans, alltid.

Blev du kär i år? 
Jag trodde det, men äsch, vad fan, vem har tid med sånt?

Favoritprogram på tv? 
House, alltid!

Bästa boken du läste i år? 
Vette fan, läser så många, håller inte ens koll på det. Men en gammal favorit som jag läser ett par gånger/år är 'Om jag inte hade sett honom' av Kevin Brooks. Rekomenderar starkt.

Något du önskade dig och fick? 
En jul utan julbord.

Något du önskade dig men inte fick? 
Massor.

Ett uttryck du missbrukat 2007: 
"Skjut mig" i olika versioner bland annat:
Skjut mig i ryggen
Skjut mig långsamt
Skjut mig ståendes
Men bara skjut mig...
Finns fler versioner...

Något som du irriterat dig på under året? 
Allt och alla.

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Blev utskämd inför en av mina favoritlärare, tränade...

De bästa nya människorna du träffade?
En av mina favvolärare.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Jeans.

Vad fick dig att må bra?
Musik, dans, träningen och alla gulliga komentarer här på bloggen, fortsätt skriva, blir glad för allt ^^

Favorit månad?
Augusti var både bäst och sämst, men det bra övervägde med liten marginal...

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0