Måndag 28 januari 2oo8

Morgonvikt: ---
Aktuellt BMI: ---
Kvällsvikt: N/A

Frukost: 1 knäckebröd, 2 rostade mackor + pålägg, 1 kopp te (250 kcal)
Lunch: 1 apelsin (50 kcal)
Mellanmål: inget
Middag: N/A

1 dag utan hetsätning

Träning:


14:58
Blev en minihetsätning igår.
Blev allt som allt runt 2500 kcal.
Känner mig så jävla äcklig att det inte ens är lönt att ställa sig på vågen.

Har tryckt i mig ca 300 kcal idag.
Alltså har jag 700 tillgodo inför middagen.
Blir nån pannkaksrulle, låter inte gott. Fast det är ju lite bra med att få färdigbestämd mat, säger man att man inte tycker om det så är det ingen som bryr sig att man äter lite...

Ska flytta idag, till ett dubbelrum, delar med N.
Kommer att bli lite knepigt att väga sig morgon och kväll utan att hon märker det, men det ger sig nog. Får väl passa på när hon är på toa eller nått, eller så får hon helt enkelt vänja sig vid det...

Blir i alla fall lite träning med att springa fram och tillbaka med alla saker som ska flyttas.
Plus att jag har tränat lite agility idag. Räknar inte det som träning när det var så lite, men man har väl förbrännt nånting i alla fall...

Hade ett jävulskt hetssug vid lunch, insåg då att jag hade glömt att ta tabletterna. Svepte dom med ett glas Cola Zero, och fick så fruktansvärt ont i magen och bröstet att jag trodde jag skulle dö.
Och när den smärtan började avta och jag släpade mig till lektionen så blev jag illamående som ett svin.
Sket i sista lektionen, mådde alldeles för dåligt.
Sen blev jag hetssugen igen.
Så nu sitter jag och smuttar Cola Zero, och det gör ont igen. Inte lika mycket, men det skulle förmodligen göra det om jag svepte ett helt glas istället för att ta småklunkar.
Rätt bra att det gör ont faktiskt, då bryr man sig inte så mycket om att äta.
Pain is so close to pleasure, eller hur var det? ^^

Kommentarer
Postat av: yellowplease

Att någon någon tog i hårt är nog precis det jag behöver, så det var verkligen bra!
Jag tycker att du ska kolla upp varför det gör ont i magen och bröstet. Det låter inte bra! Angående att du inte kan väga dig varje dag.. det är du som behöver vänja dig och inte din vän. Du skrev ju trots allt i förra inlägget att du inte skulle väga dig så ofta ^^
Ta hand om dig!

2008-01-28 @ 19:09:48
URL: http://yellowplease.blogg.se
Postat av: yellowplease

Ja, jag förstår inte hur det går ihop att ena stunde klaga påå att man aldrig äter och är alldeles för smal och sen andra stunden äter man för mycket och fel mat..
Hur har det gått med din rumskamrat?

2008-01-30 @ 15:53:45
URL: http://yellowplease.blogg.se
Postat av: yellowplease

Det är stora framsteg ju! Från 5-6 till 1-2, starkt! Jag äter nästan det 10-dubbla, dom flesta dagarna iaf. Mina tankar kring äs har ändrats sjukt mycket sen jag började äta mer nu. Men inte tillräkligt mycket för att ändra mina åsikter om hur jag själv borde göra, eller jag vet inte ´hur jag ska förklara det riktigt... Men jag inser absolut att jag är sjuk, vilket jag har haft svårt att inse innan...
Visst känns det tung och speciellt 1000-gränsen!
Hur planerar du att göra? Fortsätta med 600-1200 kcal och höja så småningom? Jag hoppas att du gör det iaf..
Ta hand om dig!!

2008-01-31 @ 17:48:04
URL: http://yellowplease.blogg.se
Postat av: Mal

Nu är det du som försvunnit! :(

2008-02-02 @ 10:02:41
URL: http://makemethinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0