Ett Äpple

image22

Vikt 62.4 kg.
Alltså samma som igår.
Rätt lättad då jag var tvungen att äta både lunch och middag. Och inget av dom var speciellt nyttigt.

Lunchen idag bestod av en smörgås. Hade gjort iordningen den innan pappa kom hem, dvs. jag hade plockat bort en massa bröd i mitten och täckte hålet med ett salladsblad och lite gurka + tomater.
Pappa tyckte dock att jag borde ha nått mer på. Lade dit en liten ostbit.
Räknar ändå mackan på ca 200 kcal. Bättre att ta i lite...
Sen frågade han om jag inte skulle äta nått mer.
Gick och tog ett äpple innan han skulle fara.
Har suttit i över en timme nu och försökt äta det där förbaskade äpplet, men det gick helt enkelt inte. Kändes så onödigt att äta nått när ingen ser.
Det slutade i alla fall med att jag lade tillbaka äpplet...

Kommentarer
Postat av: Thailandssol

starkt av dig att lägga undan äpplet! :)

2008-01-04 @ 22:51:10
Postat av: yellowplease

Tack för din kommentar! Hann precis se den innan jag var tvungen att gå. Och jag gjorde lite gröt tack vare kommentaren, så tack! Ska försöka få i mig 1500kcal nu, tills benet läkt. Men det värsta är ju att känna att magen är full, tung. Men får kämpa på.. Ska leka frisk nu, fast nyttig frisk ^^

Du verkar ha haft det bra i thailand?

Och du, bra att du åt lite iaf, bättre för kroppen, ämnesomsättningen och förbränningen ^^
Ta hand om dig! KRAMAR!

2008-01-05 @ 13:53:45
URL: http://yellowplease.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0