Det ger sig nog

Över 60 kg fortfarande.
Idag: Runt 1000 kcal.
Känns rätt bra ändå med tanke på att jag har ätit "normal".
Yogurt + flingor till frukost = 250 kcal
Minipizza till lunch = 300 kcal
Findus färdigrätt till middag = 400 kcal
Summa = 950 kcal
Rätt tufft ändå...

Och om jag mot förmodan ska käka något mer idag så blir det en morot eller liknande...
Absolut inget onyttigt...

Har funderat lite grann och tankarna vandrar åt att vilja ligga mitt emellan att vara frisk och sjuk. Jag vill inte äta ingenting och gå ner i träsket totalt. Samtidigt vill jag inte ge upp den trygghet som kontrollen ger.
Så jag ska se hur det går.

Mina Mål:
 - Inte väga mig varje dag (lycka till med det)
 - Äta omkring 1000 kcal/dag
 - Inte äta godis eller andra onyttigheter (avgiftning pågår)
 - Absolut inte hetsäta! (Wish me luck, I'm gonna need it)

Kommentarer
Postat av: yellowplease

Din kommentar kom precis i rätt tillfälle. Hjälpte oerhört mycket. TACK! Det var verkligen vad jag behövde höra. Jag är ju trots allt trött på att leva som jag gjort dom senaste 5 åren, ska försöka att leva lite bättre. Vi måste båda två kämpa! Jag är tacksam för att du finns här! Och jag vill finnas för dig med. Måste ta tag i mig själv nu. Och du, dina mål låter ju jättebra. I och för sig
borde du väl äta lite mer, men det vet du nog redan.. Du kommer klara av att inte hetsäta, och jag stöttar dig så gärna! Jag skickar en till kommentar med min msn i så kan du lägga till mig om du vill. Tror nämligen inte att jag har din. Publicera den bara inte, tack!
Fortsätt nu med dina 1000 kcal per dag, det kommer gå bra och antagligen förebygga hetsätningar också!

2008-01-27 @ 15:49:58
URL: http://yellowplease.blogg.se
Postat av: Mia

Hmm vet inte riktigt var det ligger =/ men jag var i Karon beach och (bytte efter en vecka) Krabi... Men vi kanske stötte på varandra ändå! vad spännande :) haha...
Du kommer klara att inte hetsäta, jag vet att du kan!! :)

2008-01-28 @ 01:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0