8 jan 2oo8

Morgonvikt: 61.9 kg
Aktuellt BMI: 23.3
Kvällsvikt: 62.3 kg

Frukost: inget
Lunch: En halv vårrulle + morötter och lite ris (300 kcal)
Mellanmmål: Inget
Middag: Miniliten bit veg. tacopaj (300 kcal?)

1 dag utan hetsätning

Träning:



09:31
Tillbaka i gamla vanor.
Åt ingenting igår.
Kändes faktiskt bra.
Resultat på vågen oxå.
Gick ner över 1 kg, förmodligen mest vätska, men ändå. Det känns riktigt bra. Lugnt.

Sov igenom frukosten idag.
Orkade verkligen inte med att sitta framför mat.

Har jag riktigt tur så har vi dans idag.
Hoppas, vill verkligen röra på mig nu.

Egentligen borde jag sitta och jobba med skolarbete, men jag har ingen lust. Fast det ska redovisas imorgon och jag har inte ens börjat, så det börjar bli lite stressigt...

Fast jag borde kanske oroa mig för idag oxå. 
Om 30 min. ska jag skriva prov, och jag kan verkligen ingenting.
Tragisk jag är.
Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0