10 jan 2oo8

Morgonvikt: 61.5 kg
Aktuellt BMI: 23.1
Kvällsvikt: N/A

Frukost: 1 glas jouice, 1 smörgås m. gurka, tomat och paprika (150 kcal)
Lunch: N/A
Mellanmål: N/A
Middag: N/A

2 dagar utan hetsätning

Träning:



11:25
Gårdagen slutade på ca 1200 kcal. Lite äckligt, men lustigt nog så gick jag ändå ner i vikt till idag...
Lite sjukt är det allt.

Kändes dåligt att börja dagen med att äta, men det verkar inte som att jag kommer att äta någon lunch, och jag har träning när det är middag, så på sin höjd kanske jag stoppar i mig ett äpple....

Fryser som en idiot.
Sitter insvept i ett täcke och huttrar och fryser.
Känns lite bra faktiskt. Då har jag ju i alla fall inte ätit för mycket...

Känner mig orkeslös just nu.
Ska vila lite innan jag far till psyk så jag orkar vara där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0