Träningshelg

Ingen dator i en vecka, men nu är jag på gång igen.
Har varit på intensivträning över helgen och tränat massor och ätit pyttelite.
Får väl se vad vågen säger om det imorgon.
Har en känsla av att jag kommer att bli besviken.

Jag vet, jag har varit dålig.
Jag menar, inte en chans att jag äter 1000 kcal om dan när jag är helt själv.
Jag vet att jag sa att jag skulle göra det, men som kompensation så har jag ju inte vägt mig på nästan tre dagar.
Måste väl räknas nånting?

Ska försöka komma igång med mina 1000 kcal/dag igen.
Men det är så jävla svårt att äta 1000 jävla kalorier utan att äta nått onyttigt. Och äter jag nått onyttigt så startar det en hetsätning.

Måste få ordning på mig själv nu.
På allvar.
Kan ju börja med att somna före två så jag orkar upp imorgon...

Kommentarer
Postat av: yellowplease

Jag skrev precis en jättelång kommentar men råkade klicka bort den, typiskt. Iaf jag tänkte på nötter, avokado och drycker med mycket kcal i, bra om du ska komma upp i ett "högt" kaloriintag. Mycket kcal, nyttig men tar inte så stor plats i mage ^^
Och du, försök äta MINST 1000 kcal per dag. Jag vet att det är svårt men din kropp behöver det och det minskar säkert risken för hets också. Kanske lite motivation till att äta?

Kämpa för att få i dig minst 1000 kcal! Ta hand om dig!! KRAMAR

2008-02-11 @ 23:58:06
URL: http://yellowplease.blogg.se
Postat av: anonym

vrf vill du komma upp i 1000kcal?

2008-04-07 @ 23:38:42
URL: http://myprecious2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0