Mardröm?

None

Drömde inatt

Drömde rätt mycket konstigt, men en del i drömmen var att jag satt och pillade mig lite i luggen så som jag brukar, och plötsligt lossnade en jättetuss med hår.
Nu snackar vi jättemycket hår. Jag tror inte att jag skulle ha så mycket hår i handen ens om jag rakade hela skallen. Det var som att hålla i en hästsvans ungefär.

Det är det jag hatar med den här ständiga näringsbristen.
Huden blir torr som fnöske och är totalt motsträvig, håret blir glanslöst och tunnt. Jag som redan har tunnt hår från början har ungefär fyra hårstrån kvar på huvet.
Jag åt lite av salladen som blev kvar från middagen till frukost. Ångesten drar mig åt två håll, dels vill jag inte äta, dels vill jag inte bli flintskallig.

Jag känner mig kluven.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vitamin tabletter tycker jag funkar bra, multivitamin så får man i sig det man egentligen skulle fått i sig via maten.

Kämpa på!

2008-08-29 @ 15:27:42
URL: http://lifeofanamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0