64.1

Det handlar inte längre om att gå ner så mycket i vikt som möjligt på kortast möjligt tid.
Det handlar inte längre om att låta bli att äta.
Det handlar inte längre om att motionera tills man spottar blod.
Det handlar inte längre om att försöka vara något man inte är.

Det handlar om att bara äta det man vill äta.
Det handlar om att träna så länge man vill och orkar, när man har lust.
Det handlar om att inte äta för någon annans skull.
Det handlar om att lura sig själv att man mår bra.

Nu har det gått ett år sedan mitt återfall.
Jag har inte kommit nån vart alls.

Jag har försökt vara någon som jag inte är, och det har inte gått bra alls. Så nu gör jag det på mitt sätt.
Jag ska äta precis det jag själv vill, och skita i att äta det jag inte vill.
Jag ska inte äta när jag inte är hungrig. Jag äter för min skull och ingen annans.
Jag vet inte hur det kommer att gå, men jag vet att det kommer att få mig att må bättre. Och då är det värt det.
Hoppas jag...


Kommentarer
Postat av: Sara

Du har kommit långt tjejen...

Var stolt och håll huvudet högt :)

Jag vet att du kommer klara det....

2008-08-16 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0