Unknown

Har ingen aning om vad jag väger, är inte säker på att jag vill veta det heller.
Har käkat godis nu under nationella provet och mår nu efter träningen illa som en gris.

Har tagit en sömntablett så jag får skriva fort innan jag däckar...

Måste ju berätta om det bästa nyheten på länge:
Det finns ett ljus i slutet av tunneln!
Efter studenten i juni så blir jag sjukskriven och flyttar till en egen lägenhet. Med andra ord, massor av tid att träna, ingen som lägger sig i och absolut inga pengar till att köpa mat!
Alla pengar jag får i försörjningsstöd går ju till hyra, räkningar, hunden, kläder etc.
Dessutom måste jag köpa nya glasögon snart, ser lika dåligt med glasögon som utan, så för det mesta är jag utan... Inte så bra, tur att jag inte har så gravt synfel i alla fall.
Men för att fortsätta på nyheten: efter sommaren kommer jag förhoppningsvis sätta igång med lite praktik på skolan som jag går på nu, fatta vad underbart! Slippa flytta, slippa skaffa nya kontakter, bara fortsätta!
Dessutom har jag fått en tid för utredning på nevropsyk så nu får jag väl en diagnos snart.
Jag är nästan glad.

Men nu gör det ont i ögonen, så nu måste jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0