63.9

Väger alldeles för mycket...
Känner mig helt äcklad av mig själv.

Fast nu har jag och min kompis kommit överens om att inte äta godis, chips eller nått annat skräp före balen. Och eftersom att det oftast är godis jag hetsäter så borde det ju hålla mig från att hetsäta...
Tja, önska går ju i alla fall...

1 dl kikärtor vet jag inte vad det innehåller, men 100g innehåller ca 100 kcal så det är väldigt tacksamt att äta. Dessutom innehåller det massa nyttiga saker. Och gott är det dessutom.
Ärtor, bönor och linser är kung!

Kommentarer
Postat av: susanna

Jag förstår dig, jag tycker att jag väger alldeles för mycket med :/ Och måste verkligen hålla mig borta från all hetsätande. Vilket borde inte vara så svårt eftersom det ända jag vill är gå ner i vikt. Hoppas att du har haft den en bra dag :) kram

2008-04-02 @ 18:31:32
URL: http://www.sizethin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0