62.8

Okej, det hade kunnat vara värre, mycket värre.
Men det är ändå illa.
Tränade i dräkterna idag.
Klarade inte av att se mig själv i spegeln, jag svällde över som en .. en.. Jag vet inte vad, en valross eller vad som helst.

Det värsta är att det är en tjej som är lite tjockare än mig, och ändå ser hon smalare ut. Mest bara för att hon har muskler medans jag har fett!

Aldrig i helvete att jag ser ut så här till SM, usch.
Var jättehungrig under träningen, men all aptit försvann när vi tog på oss kläderna.
Jag vill bara gråta.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste bara fråga, vad är det du tränar?

2008-04-25 @ 18:36:06
URL: http://mylifewithed.bloggagratis.se://
Postat av: Jessica

svar: Ok, anade nästan att det var dans. Vad dansar du? Tänkte om man kanske hade sett dig på nån discotävling?

2008-04-25 @ 23:00:49
URL: http://mylifewithed.bloggagratis.se://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0