61.6

I alla fall inte fullständig katastrof.
Och nu är jag åter till en helg med osockrad kräm och träning några timmar om dagen. Förhoppningen är att gå under 60 innan nästa helg. Skulle vara en sån kick för självförtoendet innan vi tävlar...

Har tappat stinget till att blogga, men jag försöker hålla igång.
Kan berätta att jag har haft på mig mina "nya" jeans som jag fick av mamma i strl. 28"
Har normalt 29" och jag ahr inte kunnat ha dom jeansen alls, föränns idag. Visst, dom var skittajta och jag fick skavsår på höftbenen, men hallå! Då vet man ju i alla fall att man har några....

Kommentarer
Postat av: pam

vad tränar du? =)
Lycka till

2008-04-26 @ 22:41:21
URL: http://pam.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0