61.6

Shit pommes!

Förmodligen är det bara messed up vätskebalans i kroppen, men jag klagar inte.


Kom på att jag inte har handlat någon mat att äta i helgen.
Så synd!
Orka göra det nu...

Blev dock ingen joggingrunda för mig. Har alldeles för ont i kroppen för det...
Ska förmodligen kila förbi på djurkliniken och prata med veterinären om min vovves dåliga höfter. Hon kan knappt röra sig för att hon har förlorat så mycket muskler.
Blir att bygga upp hennes långsamt och hoppas att hon blir bättre.
Om jag måste ta bort henne så dör jag. Direkt.


Kommentarer
Postat av: Helliz

Grattis till vikten=) mene du borde nog ta och köpa dig mat till helgen,dumt att fasta. Har jag gjort alldeles förmkt i mina dagar bara för att jag ville ha en snabb viktnedgång

2008-04-04 @ 15:24:57
URL: http://skinnygirl.blogg.se
Postat av: yellowplease

Tack för din kommentar.
Jag kan säga att jag gått upp bra mycket mer än 2 hg! Men jag äter väldigt mycket protein så det kanske är det som ger viktuppgången? För det mesta är ju muskler, men inte för att det ger mindre ångest?

Jag säger detsamma till dig, du är bra och förtjänar det bästa! Du ska inte behöva må skit och svälta och träna. Var rädd om dig!

Förresten, hur har det gått hos psykologstället du var hos?

Hoppas det går bra med din hund!
Kramar!

2008-04-04 @ 19:45:03
URL: http://yellowplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0