Tro...

62.8 kg i morse.
Inte bra, men betydligt bättre än tidigare.

Har inte ätit nånting idag, och jag har inte planer på att göra det heller.
Fick igen för det idag på idrotten.
Höll på att svimma flera gånger, kanske inte så konstigt när man spelar basket 80 min på tom mage...

Jag känner på kroppen att jag har gått ner i vikt.
Har dock inte hunnit väga mig sen i morse.
Är i det närmaste beroende av att väga mig. Gör det varje gång jag går på toa hemma i lägenheten. Börjar med att göra det jag ska, sen tar jag av mig alla kläderna, väger mig och klär sen på mig igen.
Bränner i alla fall lite kcal av det, spec med tanke på att jag gör det ett tio-tal gånger varje dag...

Ska ut på stan efter skolan. Blir kul.
Ska dock inte prova några kläder. Det blir bara tragiskt att se hur stor storlek jag behöver.
Däremot ska jag köpa en ny mascara.
Den gamla är helt slut, och jag gillar mascara.
Ska kanske köpa toning oxå. Måste fixa färgen på håret, det börjar bli lite blaskigt i färgen, och utväxtranden har börjat synas...
Men vi får se vad pengarna räcker till...

Ska sula mig iväg till gymet ikväll oxå.
Tror inte att jag orkar träna lika mycket som igår. Sprang en timme då. Svettigt och härligt.
Men jag ska i alla fall träna bort minst 300 kcal.
Hoppas bara att jag inte svimmar.

Jag har äntligen börjat få kalla händer igen.
Var ashungrig när jag vaknade i morse och drack bara en kopp te till frukost.
Det känns helt underbart att ha kontrollen igen.
Särskilt härligt var det på idrotten när jag höll på att svimma hela tiden.
Så fort jag var stilla så skakade inte bara händerna, utan hela armarna.
Underbart.

Jag har återfått kontrollen!

Fick lite förfrågningar om min enorma lunch idag (en tekopp). Sa bara att jag hade ätit nått jag inte tålde på morgonen. Då frågade dom inget mer.
Skönt.

Vet att jag var helpeppad att skita i lunchen och be alla osm hade synpunkter att stoppa upp dom nånstans, men nu är jag inte lika modig längre.
Känner mig så liten...
Skulle ha varit underbart att ha någon att dela allting med..
Ingen pite-bo som känner igen sig?
Du får gärna höra av dig i sånna fall...

Fast nu ska jag ut och rasta hunden. Hon har fått sitta i bilen hela dagen den lilla stackaren.
Hon är kommer att vara helt till sig när jag kommer och släpper ut henne.

Vi hörs!

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0