Rekord

Jag har förmodligen rekordet i äckelhet.
Efter tre dagar hemma så visar vågen inte mindre än:
64 kg!
Usch!
Det betyder att jag har gått upp ett kilo om dan!

Visserligen åt jag ett knäckebröd och drack en kopp te innan jag vägde mig, men det är ändå äckligt!
Nu ska jag köra stenhård fasta hela veckan som kommer.
Jag skiter i vad alla andra tycker och tänker.

Jag har fått värsta inspirationen.
Tror att min målvikt kommer att krympa ner till 39-40.
Visserligen satte jag 43-44 som minsta vikt, men hallå, tjejer som är längre än mig väger mindre. Så jag är ju långt ifrån värst.
Dessutom har jag sett bilder på en tjej som är lika lång som jag och hade den vikten, och det är precis så jag vill se ut!

Men jag ska ner till 45 först och sen ser vi hur det blir.
Jag får väl känna efter då om jag vill gå ner mer.

Men i första hand ska jag gå ner alla de äckliga kilona jag har gått upp nu under helgen!
Har som sagt bara druckit en kopp te och ätit ett knäckebröd (45kcal) till frukost.
Om jag har riktigt otur så måste jag äta middag innan jag åker tillbaka till lägenheten, men jag kan ju försöka äta pyttelite.

Sen blir det konstant te och vatten resten av veckan. Och jag ska träna massor. Om jag så ska svimma på gymet så ska jag träna.
Alla äckliga överviktskilon ska bort.
Nu är det slut med ursäkterna. Dom ska bort!

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0