När allt rasar

Dagen började så bra.
Ställde mig på vågen och den visade precis det jag ville se:
61,0 kg
Slätt.

Har därmed nått mitt andra delmål.

Tyvärr sov jag ingenting inatt heller.
Försöker få utskrivet sömntabletter, men eftersom jag tog en överdos för mindre än två år sedan så är dom mycket kinkiga med att skriva ut nånting alls.
Kan dom inte bara låta mig sova?

Svimmade på skolan idag.
Skolsystern blev myycket misstänksam.
För att försäkra sig om att jag tog hand om mig själv ordenltigt så åt hon lunch med mig. Dvs. jag var tvungen att stoppa i mig potatismos och köttbullar tills jag höll på att spy.
I och för sig höll jag på att spy bara av att tänka på mat, men det känns som ett misslyckande.
Jag åt absolut ingenting igår, och vågen var så fin i morse, och sen förstör jag allt med att äta.

Som om inte det var illa nog så sjukskrev hon mig och ringde hem till mina föräldrar.
Mamma ska hämta mig så jag ska vara hemma hela helgen.
Vad ska jag göra? Hemma i fyra dagar med huset fullt av mat...
Jag kommer att gå upp allt igen som jag hade lyckas gå ner...

Känner mig helt misslyckad.
Det här är en mycket dålig dag.

Få komma igen i morgon och se till att det händer nånting då, nånting drastiskt.
Fast allra helst vill jag nog sova...
Jag tror jag har glömt bort hur man gör.
Jag minns inte längre hur det känns att vakna upp och vara utvilad...

Det känns som om jag faller.
Hoppas bara att det finns nån som kan ta emot mig...

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0