Lycka

Det går nu stadigt neråt.
Vågen visar på 60,8 kg och jag är helnöjd.

Något som dock gör mig lite orolig är att jag totalt har tappat matlusten.
Efter att ha fastat i tre dagar så måste jag i det närmaste tvinga i mig lite osockrad kräm till frukost.
Jag menar, det innehåller max 20 kcal och ändå mådde jag illa efter att ha ätit det.
Nu luktar hela skolan mat inför lunchen med jag mår bara dåligt av att känna det...

Det är nästan som att jag har blivit rädd för att äta.
Eller glömt bort hur man gör...
Jag skulle nog kunna fortsätta utan mat ett bra tag till. Känner inte hungern längre. I alla fall inte så länge jag inte äter. Men så fort jag har ätit nånting så börjar magen göra uppror.
Vet inte om det är för att det är ovan eller om det är för att den vill ha mer.

En kompis ville bjuda mig på kakor igår.
Räknade ut att varje kaka visserligen "bara" innhöll typ 80 kcal, och med tanke på att jag inte hade ätit nått då och promenerat nästan två timmar så hade jag kunnat äta den, men jag fick som vanligt kväljningar bara av att tänka på det.
Drack två dl multivitaminjuice igår. Innehåller ca 10 kcal/dl så det blev ju inte så mycket kcal, men jag blev så mätt av det att det kändes som om det skulle komma upp igen...

Har börjat märka på kläderna att jag går ner i vikt.
Har just nu på mig ett par jeans som satt som ett korvskinn förra veckan. Nu håller är dom jättepösiga i låren och vid rumpan.
Riktigt skönt, men innom mig gnager vetskapen om att jeans alltid går ut sig lite och det behöver inte alls vara för att jag har gått ner i vikt.
Måste gå ner under 60 i veckan.
Helst till i morgon.
Har träning idag så det finns en möjlighet att det skulle gå...
Hoppas..

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0