Hopp...

Fy fan!
Hade ett kcal-intag på ca 300 kcal igår och trots träning så visade vågen:
62.8 kg
Precis samma som igår alltså...

Fy fan, jag som hade börjat tro att det skulle gå att gå ner alla helgkilon under veckan, men tji fick jag.
Fan heller att det skulle gå.

Stå på plus minus noll.
Finns det nått värre?
Dessutom hade jag ett helvete igår när jag skulle somna.

Hela rummet gick runt och hela min kroppsuppfattning flöt ut i ingenting så fort jag blundade. Det var det absolut värsta jag nånsin har varit med om.
Vet inte om det var hallucinationer pga av sömnbrist eller om det var ångest för att jag hade ätit några chips.
Hoppas det var ångest...
Då kanske jag håller mig borta från sånna där onyttigheter i fortsättningen...

Jag har i alla fall fått utskrivet sömntabletter nu.
Skolsystern ville att jag skulle gå via psyk, men aldrig i livet! Då har jag hellre sömnproblem!
Ska i alla fall ha kontakt med henne så länge jag äter tabletterna, och det kan jag gå med på. Hon är bra att prata med.
Mycket bättre än alla kärringar på PBU som tror att dom är nått...

Nu skulle jag väl i vilket fall som helst slippa PBU med tanke på att jag är över arton, men hela iden med att "öppna" sig för en vilt främmande människa är inget som jag är så superpositiv till...

Har i alla fall Cheerleadingträning idag. Vi kommer förmodligen träna typ tre timmar, dessutom ska jag cykla dit och tillbaka, bilr en mil ungefär.
Skönt att bränna en massa extrakcal.
Fast vi får se om jag äter nån lunch...
Jag vill inte, och jag är inge hungrig heller, så det känns inte så frestande att gå och sätta sig i matsalen.
Helst skulle jag vilja fara hem och bara skita i skolan, men då kommer alla bara att gnälla...
Måste hålla mig i skinnet lite nu när jag äntligen har fått tabletterna...

Stackars alla er som läser det här.
Jag bara skriver och skriver en massa saker som egentligen inte är intressant.
Närmare bestämt är det helt ovidkommande.
Men det är ganska skönt att få skriva av sig då och då.
Rensa systemet lixom...

Synd bara att det blir så himla mycket text. Fattar inte hur ni orkar sitta och läsa allting.
Fast det kanske ni inte heller gör..
I alla fall..
Ni får gärna lämna en liten kommentar eller nått, är lite nyfiken vad det är för människor som ids läsa om mitt liv...

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0