Fasta dag 2

Har fått en kickstart nu.
Började med fastan igår. Tyvärr började gårdagen med att mamma tvingade i mig en halv köttbullemacka...
Tragiskt.
Men sen for jag till lägenheten och åt inget mer än te och Fun Light på hela dagen.
Gårdagens morgonvikt var 64.3 kg
Äckligt.

Tack vare fastan igår och trippen till gymet så vägde jag
63.6 i morse.
Roligare, men ändå inte tillräckligt.
Satte ju som mål att väga 61 innan den 5:e, vilket är på onsdag.
Så jag måste ligga i lite grann för att nå det målet.

Idag har jag hittills inte ätit nånting, och jag tror inte att jag kommer att äta nånting ikväll heller. Det känns faktiskt riktigt bra.
Tror dock att jag har lite vätskebrist, för jag känner mig lite snurrig.
Förmodligen för att jag tränade i morse och har inte ens druckit en liter vatten idag.

Men men. Vi får se i morgon hur bra det här går.
Vi hörs!

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0