Att vara någon annan...

... Eller att vara sig själv?



Ska prova en ny metod. Ingen diet eller program eller nått sånt, utan något jag aldrig har provat förut...


Rollspel.


Jag ska spela rollen som den perfekta anorektikern.
Jag älskar rollspel, så teoretiskt sett borde det vara en skitbra metod, får se om den fungerar bara...
Eller nej föresten..
Den måste fungera.
Det finns inga alternativ.

Ska krypa i säng nu och försöka sova. Är faktiskt lite trött, så har jag tur så lyckas jag sova lite i natt...
Och imorgon kommer jag att vakna upp som min rollfigur.

Ingen väg tillbaka.
Ingen väg runt om.
Ingen genväg.
Bara en väg ut, och den går rakt fram...

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0