Tillbaka

Måste styra upp det här nu.
Det har helt gått mig ur händerna.

Har ätit konstant, inte hetsätit, bara ätit, sen jag kom hem.
Har även fått dom snälla kommentarerna av päronen att jag inte gör annat än äter...
Shysst.

Vill inte veta hur mycket jag väger, men vad fan. Det hjälper inte att blunda för sanningen...
66.2 kg kvällsvikt.
Fy fan!

Hur har jag kunnat låta det gå så här långt?
Det är ju groteskt!
Fast från och med nu alltså.

Borde kunna klara mig undan två middagar hemma. Kan säga att jag redan har ätit eller nått...
Sen far jag ju tillbaka till lägenheten på torsdag.
Och då blir det totalfasta...
Inte så svårt med tanke på att det inte finns något ätbart där ^^
Är man smart så är man!

Var föresten på ansiktsbehandling idag.
Riktigt skönt.
Tror jag ska unna mig nått sånt varje gång jag når ett delmål.
Blir lite dyrt, men det är ju bättre än att stoppa i sig mat som belöning...

Näe, nu ska jag spela lite sims tills mamma och pappa går och lägger sig, sen ska jag slå igång lite BPM-musik och träna i nån timme så man förbränner lite...

Har idag ätit massor, lätt uppemot 1500 kcal. Jag vet, jag är äcklig. Jag borde inte få vara i närheten av mat.
Träningen har bestått av 90 min prom. Har dessutom duschat hunden, med min hund så borde det räknas som motion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0