Sömnlös

Frågan är bara om jag får skylla mig själv..
Har ju sömntabletter, men jag är lite rädd för att använda dom.

Nu är det i vilket fall som helst försent för att ta en, skulle jag göra det så skulle jag förmodligen sova på skolan i morgon...
Iof lät det oxå rätt lockande.

Fast näe. Det blir ett vaket dygn nu igen.
Ska ändå kliva upp om tre timmar, så vad är poängen med att läga sig och sova? Slutar bara md att jag inte orkar kliva upp när väckaren ringer...

Har fått värsta motivationen nu.
Bara sådär mitt i natten.
Bättre än att sova enligt mina värderingar ^^
Hade samma kvällsvikt som morgonvikt, trots min dåliga dag.
Dessutom har jag fått mens, då brukar jag samla på mig en massa vätska oxå.
Har jag riktigt tur så har jag i alla fall inte gått upp till imorgon.

Åh, nu kom den!
Känslan av hunger!
Älskar det.

Jag borde verkligen inte blogg när jag inte kan sova.
Folk måste ju tro att jag är hög på nånting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0