Så nära...


... men ändå så långt bort...


60.1 kg i morse.

Lägre än nånsin, men jag hade hoppats som en idiot på att gå under 60.
Dessutom åt jag idag.
Visserligen för mindre än 100 kcal, men ändå.
Jag bröt ju fastan...


Ska prova om jag kan fasta tre dagar till eller om det helt enkelt är kroppen som säger ifrån att jag måste äta åtminstonde lite...


Ser nu att jag är kass på att stava när jag skriver på laptopen.
Missar tangenter lite här och var, men ni får ha överseende om jag inte rättar till det.
Det beror på att jag inte är van det här tangentbordet, inte för att jag är kass på att stava...

Ska kila iväg till en polare nu.
Vi måste göra färdigt historian.
Sen ska jag förmodligen ta en tablett och lägga mig tidigt.
Eller se Heroes.
Blir förmodligen alt. no 2
Tragiskt nog.

Vet inte om jag kommer att våga väga mig imorgon. Kommer säkert att ha gått upp i vikt.
Helt tragiskt...
Man ska inte äta när man är så tjock som jag.
Det bara förstör allting...


 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0