Rädd för morgondagen

Har en obeskrivlig ångest för att sova.
För om jag sover så kommer morgondagen, och jag kommer inte kunna hålla mig från att ställa mig på vågen.
Eter mitt matintag idag kommer jag garanterat ha gått upp i vikt.

Vill inte, vill verkligen inte gå över 60 kg igen.
Vill bara gråta bara av att jag tänker på det.

Vet inte vad jag ska göra. Det finns inget jag kan göra åt det just nu.
Visst, jag kan svälta imorgon och träna och allt möjligt, men inte föräns imorgon. Nu finns det inget jag kan göra som hindrar vågen från att visa för mycket imorgon.

Men snart måste jag sova.
Jag måste.
Jag kan inte skjuta upp det här nått mer.

Jag är rädd.
Rädd för vågen.
Rädd för vad den ska visa.
Rädd för vad jag kommer att göra om den visar för mycket.

Jag ska aldrig hamna här igen. Aldrig, aldrig riskera att väga för mycket.

Vackra ord.
Men hur länge kommer dom att vara sanna?
Jag är så jävla svag.
Kan inte hålla mig borta från maten trots att jag är äcklad av den.
Trots att den bara gör mig illa.
Trots att jag inte är hungrig.
Vad är det för fel på mig?

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0