När allt är förstört...

Jag som hade lyckats så bra.
Jag var ju nästan där, åsså ska jag gå och förstöra allting!


Har hetsätit okontrollerat i två dagar nu.
Försökt spy efteråt, men inte ens det kan jag lyckas med.

Nu har jag uppsvälld mage och sura uppstötningar så det är äckligt.

Lyckades äntligen ladda in bilderna från kameran på datorn.
Hittade en bild från då jag vägde 68 kg. Dvs för ungefär 8 kg sen.
Det var fruktansvärt.
Av flera orsaker.
För det första kan jag inte fatta att jag har gått runt och sett ut sådär. Så fruktansvärt äckligt! (Om jag nån gång lägger ut bilden här så kommer ni att fatta vad jag snackar om.)
För det andra så kändes det så tragiskt att jag har gått ner åtta kilo sen bilden togs, och ändå ser jag förmodligen inte smalare ut.
Jag menar, jag använder fortfarande samma jeans som jag hade på bilden, och dom sitter inte så annorlunda nu till skillnad från då. Vilket borde betyda att jag fortfarande ser lika äcklig ut...
Dessutom känns det ännu sämre att jag var på god väg därifrån åsså ska jag förstöra allting med att hetsäta som en gris!

Jag borde spärras in!


Nu gäller inga knep eller dieter längre.
Inget från och med nu eller imorgon ska jag...
Nu är det här och nu och inget annat.
Från och med nu kommer jag att få ett val. Jag kan antingen välja att bli fet och förbli fet, eller bli smal.
Det valet kommer jag att ha varenda dag, varenda minut, varenda sekund.

Ana har flyttat in i mitt liv, och hon följer mig vart jag än går.
Jag kommer aldrig att slippa undan.
Jag kommer heller inte försöka...

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0