Kiosken

Sitter i kiosken idag.
Godis och kakor överallt...
Och jag är hungrig...

Så jävla jobbigt när man fastar, har mensvärk och magen plågar en som fan.

Kör fasta nu. Ska försöka låta bli att väga mig fram tills den är över, dvs. när jag äter nånting.

Ska fasta imorgon oxå och förhoppningsvis hinner jag iväg och träna.
Samma sak på onsdag.
På torsdag måste jag äta av två orsaker.
1. Möte på lunchen, en massa människor som ska se mig äta.
2. Cheerleading. Måste ha energi, annars finns risken att vi tappar någon i golvet. Det är inte så populärt.

Min mage gör oooont!

Inge roligt.
Det gör riktigt ont, och det är inte ens mensvärk. Det värsta är att det förmodligen skulle försvinna om jag åt nånting.
Men det ska jag inte, det får jag inte.
Fasta var det nu som gällde..
Tänk på vågen, tänk på smalhet.
Tänk på höftbenen och en platt mage.
Tänk på utlandsresan till jul och bikinin.
Tänk på triumfen och tänk på lyckan.

 - AnnaMaria

Kommentarer
Postat av: sara

Jag älskar att ha mensvärk, hahaha!

Då kan jag skylla på det så jag slipper äta massa lunch i skolan och middag hemma med familjen.



I och för sig gör det ju ont, men då blir man inte så sugen på att äta heller, det är bra.

Eller, om man nu vill låta bli att äta så är det ju bra.



Stay strong! Din blogg är f.ö jättebra!<3

2009-02-08 @ 23:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0