Jag älskar...


... min nya plattång!


Okej, helt ointressant, men skit samma!
Jag kan platta mitt hår på typ tio min.
Helt underbart om man jämför med min gamla som tog samma tid på sig att bara värma upp.

Dessutom kan jag locka håret lite grann, det är en sån där 2 in 1. Jag har jättekul med den ^^

Funderar på att gå och sova, men jag vet inte än.
Känns som att jag vill lyssna på musik och röra på mig lite mer först. Kommer bergis ha gått upp i vikt till imorgon.
Måste pallra mig iväg till gymet imorron, jag måste.
Men det är söndag, så då har dom öppet på kvällen. Skönt, då kan jag fara dit efter att jag har pluggat med mig kompis.
Men jag känner på mig att hon kommer att vilja har mig där och äta mat. Igen...
Får bli min specialare Nyponsoppa... Igen....

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0