Insikt

Har insett att jag är snuskigt dålig på att uppdatera min blogg...

Folk som är dukiga uppdaterar fler gånger per dag än vad jag gör per vecka.
Dåligt.

Vågen visade i alla fall 61.8 kg idag.
+ 3hg alltså...

Vet att det var förlorad vätska som gjorde att jag gick ner en massa sådär, men ändå...
+3 hg känns tungt.

Har ju satt ett mål på 55 kg till den 5:e november.
För att nå dit måste jag gå ner ett halvt kilo om dan..
Ligger visserligen före i planeringen, men med tanke på att jag kommer att vara hemma några dagar under lovet så måste jag ligga flera kilo före.

Har idag ätit lite nyponsoppa.
Vill gå ner i källaren och smälla i mig varenda kaka som finns där.. men det ska jag inte. Jag har kommit för långt för att förstöra allting nu.

Ska ut och promenera med vovven.
Funderar på att gå in till stan och tillbaka. Blir en sväng på över milen. Det behövs verkligen...

Jeansen har föresten börjat sitta lösa nu. Inte så mycket som jag vill, men lösa definitivt.
Med tanke på att mitt ass höll på spränga dom i sommras så känns det ritkigt skönt.
Har dessutom slutat använda mina canvasbyxor.
Dom satt slimmade när jag kom hem från semestern, nu sitter dom inte kvar på kroppen.
60 verkar vara den magiska siffran.
När jag väger 63 så sitter allt tajt, men så fort jag börjar närma mig 60 så spelar varje kilo roll i hur kläderna sitter.
Rätt spännande.

Känns lite surt dock att inte nå mitt mål för den här veckan....
Trodde jag skulle väga under 60 till på måndag. Det lär ju inte hända med tanke på att jag inte ens kan träna på gym idag.
Får sätta sätta som mål att väga under 61 åtminstonde.
På onsdag ska jag väga under 60. Annars blir jag ledsen... Riktigt ledsen...

Jaja.
Man bränner inga kalorier av att sitta framför datorn. Får ta och klä på mig och kila iväg med yrvädret nu.
Uppdaterar senare idag.
Från och med idag ska jag bli en duktig bloggare ^^

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0