Idioter

Fick just höra att en kille jag känner har blivit mordhotad och vill därför avbryta sina studier och flytta hem igen.
Han går tredje året på en av sveriges högst rankade gymnasieutbildningar och vill sluta för att nån liten jävel går och tror att han är nått.

Vilka jävla idioter det finns...


Han ska i alla fall bo hos mina päron några nätter, sen får vi väl se hur det blir...


Funderar allvarligt på att åka hem och spöa skiten ur den där idioten.

Jag vet vem han är, jag vet var han bor och jag är på humör för att döda någon...

Det enda som hindrar mig är rättsliga påföljder och en tom tank.

Någon som vill sponsra med lite diesel och en jäkligt bra advokat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0