Hum...

Nu var det ett tag sen jag skrev här sist.
Har haft ett par pissdåliga dagar och idag blev jag hemskickad från skolan för att jag var nra att spöa skiten ur några idioter... Mitt under ett prov...
Typiskt mig.

Det ledde i alla fall till nått bra - jag slapp äta lunch ^^

Tog bara en varma koppen innan jag for på träningen, sen åt jag lite räkor efteråt så jag skulle få i mig lite protein.
Alltså har mitt kcalintag idag legat under 200 kcal och jag har promenerat i två timmar + tränat cheerleading lite mer än 2 timmar.
Allt som allt så blev det en rätt bra dag idag.

Tyvärr har jag årov imorgon och jag nöjer mig aldrig med mindre än MVG och nu har jag inte hunnit plugga nånting. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill inte skriva om provet och jag vill inte nöja mig med nått halvdant betyg.
Vi får väl se hur det går..,
Hade i alla fall tänkt sitta uppe till åtminstonde tolv och plugga, kanske ännu längre.
Kommer att vara helt död imorgon.

Eller så kommer de två andra idioterna dö.
Vi ska ha ett möte imorgon och reda ut vad som hände idag. Dom är ju så jävla korkade att dom borde spärras in, vad spelar det då för roll om dom kommer i underfund med det? Det är ju inte så att dom kommer att verka aktivt för att bli smartare...

Näe, dags att återgå till pluggandet.
MVG var det ju som gällde...

Frågan är om jag kommer att göra provet eller skjuta mig själv...
Återstår att se..

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0