Hata

Nånting är fel.
Jag går bara upp i vikt vad jag än gör.

Om jag fastar står jag stilla i vikt.
Om jag äter typ 500 kcal och tränar bort 800 på gym går jag upp i vikt.
När jag hetsäter går jag definitivt upp i vikt.
Har på tre dagar gått upp ungefär 3.8 kilom varav en av dagarna var 500 kcal intag + träning.
Bara idag har jag gått upp 1.5 kg och jag har ätit ca 750 kcal + tränat.
vad är det för fel?
Jag borde inte gå upp på det här.
Visserligen inte ner heller, men definitivt inte upp!

Ska snåla laxermedel av en kompis och se om det beror på förstoppning.
Det här accepterar jag bara inte.

Så bra gick det föresten med att bli en duktig bloggare.
Men jag kan meddela att jag har en rejäl down-period nu.
Det enda som håller igång mig är Cheerleadingen (den som jag bara få negativa kommentarer för)..
Skulle jag inte ha den så skulle jag ligga under täcket och bara försvinna...

Mina planer för kvällen och imorgon:
Snåla bajs-tablett av kompis och se om jag har nått som ska ut...
Inte äta nått mer idag.
Inte äta nån frukost imorgon.
Gå en promenad före skolan.
Låta bli att bryta ihop på samhällskunskapen.
Skippa lunchen.
Drömma mig bort lite på historialektionen..
Kila på gymet efter skolan.
Absolut inte äta nått efter skolan.
Läsa en bok.
Sova.

Lycka till va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0