Glöm det

Kvällsvikten på 66 kg...
Glöm den!

Det är äckligt och motbjudande och hela baletten...
Morgonvikt: 64.9 kg.
Fortfarande äckligt och motbjudande osv. men ändå ett kilo mindre motbjudande.

Mitt mål var att ligga på 59 komma nånting den första november.
Yeah right.
Like that's ever gonna happend...

Men jag kan i alla fall komma en bit påväg.
Det blir fasta idag.
Och fasta imorgon.
Och sen far jag till lägenheten och då är det fasta där tills skolan börjar.
Och om det går så blir det ännumer fasta när skolan har börjat.

För nu är jag less på att se ut som jag gör.
Det är äckligt och motbjudande och vi ska resa utomlands över jul.
Hur kul är det då att gå runt som en jävla kossa i bikini?
Näe, tänkte väl det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0