Eller hur

Och så gick det med den fastan...
Jag kan bara inte gå ner i vikt när jag är hemma.
Det går inte!

Och det värsta är att jag ljuger för mig själv, för det går visst!
Jag har gjort det så många gånger tidigare.

Dags att starta om rollspelet igen.

Och köra stenhårt på det.

Just nu har vi en hel plåt med hemmagjord snickers i kylen.
Jag skulle ha smygit ut i köket och proppat i mig så mycket jag bara kunde.
Men min rollfigur skulle äcklas av bara tanken.
Alltså är jag äcklad.

Istället tar jag av mig alla kläder, smycken etc. och drar fram vågen.
Vågen som jag tog med från lägenheten för att kunna väga mig, vågen som jag har gömt långt under min säng för att mamma och pappa inte ska se den och börja undra.
och den enda frågan mitt liv kretsar runt just nu är:
Vad visar den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0