Äntligen!



Nu har jag äntligen lyckats!
59.4 kg!
Snacka om total lycka!


Fast lyckan varade inte speciellt länge..
Mina kompisar har allvarligt börjat misstänka nått.
Dom tvingade med mig till matsalen idag och höll koll på mig att jag åt upp det lilla jag tog. Och vad tror ni det serverades för mat?
Pizza såklart!
Vad annars?

Försökte köra med mat-i-muggen-tricket som jag har kört på tidigare i veckan, men smarta jag tänkte ju inte på att bröd flyter i vätska.
Läckert....
Så jag var tvungen att stoppa i mig en liten bit pizza och två stavar morot. Tur nog är man allergisk mot mjölk, så det var ingen ost på pizzan, men ändå...

Har försökt kompensera det med att vara ute och gå nu ikväll/inatt. Var ute lite mer än 2h och 40 min = ont i fötterna.
Nu känns magen rätt konstig... Som om man är antingen hungrig, mätt eller har ätit nått man inte tål.
Tror det lutar åt det hungriga hållet.
Men jag ska fan inte äta nånting mer. Pizza är mer än tillräckligt!
Vägde mig nu för en stund sen och då väde jag 60.1 kg. Usch!

Hoppas det har försvunnit till i morgon, för jag tänker fan inte ställa mig på vågen en enda morgon till då den visar över 60! Aldrig!
Eller jo, när jag är gammal och har barnbarn, då ska jag bli tjock och baka bullar, men fan inte föräns då!

Näe, tror nog jag ska gå och sova nu så jag inte stoppar i mig nånting ätbart.
Risken finns...

Natti*

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0