10:50 | 31 Oktober 2oo7

Vaknar.
Min axel gjorde ont i natt. Kunde knappt sova.
Den gör ont nu oxå.

Skyndar mig upp till toan.

Kommer tillbaka till mitt rum och drar fram vågen.
Tar av mig alla kläder och smycken.
Kan inte ha nånting på mig när jag väger mig. Då kanske det visar fel...
64.6 kg
Det blir bättre, men inte bra nog.
Hade jag inte ätit allt det där skitet igår så skulle det ha varit ännu större skillnad.

64.6...
Tänk om man kunde vända siffrorna.
46.6....
Oh underbara.
Det vill jag kunna skriva här en acker dag...

"Fetto, som du håller på kommer du aldrig att kunna skriva det, snarare 66.4" säger en röst innuti mig.
Jag vet.
Jag har noll i självkontroll.
Rösten innom mig är den enda som kan hjälpa mig att kontrollera mig själv.
Jag ger den mitt allt.
Bra säger den.
Sluta sitta där, du har fett att förbränna.
Promenera i 4 timmar.
Det är mitt mål för dagen.

Tack. Jag ska inte göra dig besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0