01:25 | 31/10 - 07

Medans datorn laddar gör jag 50 sit-ups och 100 kärringhopp. Vet inte, kanske gjorde några fler, tror inte att jag räknade i samma takt som jag hoppade.
Men skit samma, bara några fler kcal förbrännda.

Sitter en stund till vid datorn.
Vill gå coh sova, men jag måste jobba lite till innan jag får göra det.
Ska göra färdigt det jag måste göra, sen fortsätter jag med träningen.
Vill verkligen sova nu.

Så, nu har jag titta färdigt.
Ska göra de sista övningarna.

Så, färdig med alla övningar.
Nu har jag gjort mig förtjänt av att sova.
Axlarna gnäller lite grann, dom är inte vana vid arbetet. Så dags att sätta igång då!
När jag var klar kunde jag inte låta bli att ställa mig på vågen.
Naturligtvis.
Den visade på samma vikt som tidigare.
Naturligtvis.

Men man kan ju alltid hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0