Vi provar igen

Alltså:
Det förra inlägget blev lite grötigt.
Ska försöka strukturera upp det lite nu.

I morgon gäller följande punktlista:
[3] - Matintag: max 100 kcal, helst inget alls.
[1] - Drick minst två liter vatten
[2] - Plugga Samhälls och Djursjukvård i minst två timmar
[3] - Träna bort mellan 1000 och 1500 kcal på gymet
[2] - Bränn 240 kcal genom att promenera med hunden minst en timme
[3] - Bränn 300-500 kcal genom att städa lägenheten i 2 timmar
[1] - Ta dina tabletter.
[2] - Duscha och tvätta håret. Peela ansiktet. Smörj in dig ordentligt.
[2] - och lägg dig senast 9.
[1]- Ta två sömntabletter direkt

Summa: 7p

Enkelt system:
Varje uppdrag ger poäng beroende på hur svårt det blir att fullfölja.
Jag har 20p att fördela på 10 olika uppdrag varje dag. Poängen på uppdragen ligger mellan 1-3 beroende på hur svåra de är att fullfölja.
Jag kan spara mina poäng som i sin tur ger belöningar enligt nedanstående:

50p
- Platta håret
- Hårinpackning
- Styla håret

100p
- Bad med badbomb och peeling. Efteråt smörjs huden in med lotion.
- Lägga manikyr på naglarna. Smörja in händerna med Aloe Vera Gel

200p
 - Lägga ny toning i håret.
 - Färga utväxtranden
 - Köpa nytt pussel

300p
- Köpa nytt klädesplagg, maxpris: 200:-

400p
 - Köpa nytt klädesplagg, maxpris: 300:-
 - Fixa håret hos frisör: endast klippa.

500p
 - Köpa nya skor, maxpris: 500:-
 - Köpa nya jeans, maxpris: 500:-

600p
- Löshår, clips.


Förslag eller ideér mottages gärna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det verkar ju jättebra, jag tror att jag också ska göra nåt liknande :)

2007-11-26 @ 12:39:58
URL: http://mybrokendream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0