Underligt

Jag äter som ett as.
Ändå går jag ner.
64.3 kg i morse
Inte så stor skillnad, men det är ändå åt rätt håll...

Igår var jag dålig igen.
Hetsåt kakor. Många kakor.
Sen åt jag både lunch och middag. Och efterätt.
Var visserligen ute och gick i fyra timmar, men jag åt ändå för mycket.

Var nära att börja hetsäta idag igen, men jag lyckades hålla mig.
Och nu hinner jag inte äta nånting heller.
Ska upp till folktandvården, sen ska jag packa och fara tillbaka till lägenheten.
Väl där ska jag gå på stan med en polare. Bränna kalorier...

Sen när jag väl är i lägenheten så är det fasta som gäller.
Har ändå ingen mat att äta där.
Eller jo, lite frusen broccoli.
Kanske ska tillåta mig en portion broccoli någon dag. Söndag kanske...
Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0