Tisdag 27 nov 2oo7

Morgonvikt: ---
Aktuellt BMI: ---
Kvällsvikt: ---

Frukost: En kopp te, tabletter
Lunch: inget
Mellanmål: N/A
Middag: N/A

dagar utan hetsätning

Träning:


12:51
Kanske inte är så fet som jag känner mig...
Tog på mig ett linne idag. Ett linne som jag inte har haft på mig sen i sommras.
I sommras satt det... Låt oss säga tajt.
Nu sitter det... Lite mindre tajt.
Eller väldigt mycket mindre.
Sitter ungefär som om jag har köpt en storlek för stort.
I sommras var jag tvungen att dra ner linnet over fläsket eftersom att det hasade upp hela tiden, nu bara hänger det, det glipar mellan magen och linnet.
Shit alltså.
Nu vill jag väga  mig...

Förhoppningsvis blir det en morgonvikt på fredag.
Men det är enda gången jag kan väga mig, I alla fall den här veckan, sen får vi väl se hur det blir...

Måste kila tillbaka till praktiken nu.
Är hemma på "lunch".
Haha, lunch, jovisst.
Pappa är borta på möte, så han kan inte tvinga i mig en massa mat som han gjorde igår (ostsmörgåsarna), så nu blir det absolut ingenting.
Hoppas mamma är trött så hon inte orkar laga mat när hon kommer hem från jobbet.
Förmodligen är hon det.
Så om inte pappa är hemma innan dess så blir det antingen snabbmat eller ingen mat alls.
Och snabbtmat kan jag vägra äta utan att det blir misstänksamt. Wii!

Jaja. Ska kila nu.
Uppdaterar under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0