Tisdag 20 nov 2oo7


Morgonvikt:
---
Aktuellt BMI: ---
Kvällsvikt: ---

Frukost: En kopp te (2 kcal)
Lunch: inget
Middag: Tacos (400 kcal?)

Träning:
Prom. 30 min - 150 kcal




07:48
Sitter och "äter" frukost. En stor kopp te.
Smaksatt med 'Sommarblandning'. Lite paradoxalt så här mitt i vinterkylan.
Ska iväg till vuxenpsyk idag. Vet faktiskt inte riktigt hur jag känner inför det. Glömde bort att ta mina antidepp. igår igen.
Jag och tabletter alltså.
Tragiskt.

Håller ju på att flytta från lägenheten nu så jag har packat ner vågen i en låda nån stans. Kan inte väga mig på typ en vecka.
Jobbigt.
Fast då måste jag ju kämpa lite hårdare. Kan ju inte riskera att ha gått upp under tiden...

Jaja. Nu måste jag göra mig färdig för att fara. Det tar typ två timmar att köra dit och sen två timmar tillbaka.
Positivt är dock att jag är borta under lunch.
Fick pengar av mamma så jag kunde köpa nånting på MAX eller Subland eller nått.
Jovisst. Eller hur...
Dom pengarna går oavkortat in på mitt sparkonto. Tack mamma.

Ska kila och borsta tänderna nu.
Uppdaterar under dagen...


16:02

Okej.
Saker och ting blev inte riktigt som jag hade tänkt det idag.

Insåg innan jag skuttade i bilen att min mobil hade slut batteri.
Skit samma tänkte jag, ska ju förbi lägenheten och fixa lite grejjer, så jag kan ju ladda den då.
In i bilen och iväg for jag.
Nu är det så att det är rätt mycket snö här uppe. Och snö = dåligt före.
Var knappt en mil från lägenheten då det hände.
Jag minns inte så mycket av det.
Bilen tappade kontakten lite med marken.
Jag försökte häva sladden då den plötsligt fick fäste.
Sen minns jag bara att jag skrek...

Jag skrek fortfarande när bilen hade stannat.
Jag skrek fortfarande när jag insåg att jag inte var skadad.
Jag skrek fortfarande när jag insåg att jag inte hade någon ström i mobilen.
Och jag skrek förmodligen ännumer när jag insåg att jag hade kvaddat mina föräldrars nya bil.

Ungefär samtidigt som jag slutade skrika stannade en gubbe på vägen och lånade ut sin telefon och skjutsade mig till sjukan.

Det var inte så illa.
Jag är, förutom chocken, ok.
Bilen är inte ok, men den går att fixa. Fronten är lite trasig. Kylaren är nästan borta. Fälgarna på vänster sida behöver bytas.
Annars klarade den sig rätt bra.
Jag vill aldrig mer köra bil.

18:23

Middag med familjen.
Usch.
Hatar det.

Tryckte i mig ett helt tortillasbröd. Med fyllning.
Visserligen sallad, men jag tog ost. Fatta! OST!
Hur äcklig får man bli?

Vet inte hur många kcal jag lyckades trycka i mig, men vi avrundar uppåt och säger 400.
Blä.

Blir att stå på stepmaskinen resten av kvällen...
Ska bränna bort i alla fall 300 kcal.
Gärna mer, men jag vet inte om jag orkar, är lite hängig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0