Suck

Precis när jag har börjat bli duktig så blir mitt internet cp igen. Därav inget inlägg igår.
Skitsamma. Kör hårt idag istället.

Morgonvikt: ---
Aktuellt BMI: ---
Kvällsvikt: ---

Frukost: En kopp te, 100 g Keso = 90 kcal
Lunch: inget
Mellanmål: En kopp te, ett knäckebröd m. leverpastej, ett äpple = 120 kcal
Middag: Varmakoppen = 50 kcal

Träning:
2 timmar cheerleading (dans, gymnastik etc.) = - 600 kcal?



07:47
Måste kila till bussen. Skriver mer senare idag..

13:38
Tror jag börjar märka av tabletterna redan.
Kom till skolan strax före lunch. Åt ingen lunch.
Det var lasagne. Skolans lasagne är snorigt god.
Just därför vägrade jag gå in i matsalen.
Jag litar inte på mig själv tillräckligt mycket för det.
Dessutom var jag inte ens hungrig.

Har flyttat in på elevhemmet nu.
Fast knappt.
Alla grejjor är kvar i lägenheten. Måste tigga skjuts så jag kan hämta dom innan träningen.
Ännu ett problem.
Middagen här är mellan halv fem och halv sex. Jag måste ta bussen till träningen tio över fyra.
Hum...
Får nog dra mig till fikat nu vid två.
Fast där brukar dom servera kakor och saft.
Vad fan går jag på för skola egentligen!?
Jaja.
Jag måste ju ha i mig nånting. Te blir det en kopp. Sen kanske en frukt om dom har några goda.
Annars får jag väl tvinga dom att ta fram knäckebröd åt mig...
Det ger sig nog.

Måste bara tillägga hur underbart det är att bo på elevhem.
Måltiderna serveras i matsalen = en massa människor ser hur mycket äckligt man stoppar i sig.
Maten serveras på fasta tider = lyckas jag hålla mig undan en timme så är jag utan mat. Underbart.
Det finns ingen mat att tillgå på elevhemmet = inget småätande (såvida man inte köper mat, men vem gör det?)
Alltsammans blir ännubättre när man tillägger att jag har ett helt gym att tillgå (gratis) innom 100 m.
How great is that?
Som att vara på fatcamp eller nått...
However. Nu måste jag kila till fikat.
Giv mig styrka att motstå alla frestelser!

00:13
En rätt ok. dag trots allt.
Åt lite onödigt till frukost. Hade klarat mig utan keson, men i övrigt har jag bara ätit när jag har behövt. Knäckemackan och frukten till fikat var absolut nödvändigt.
Varmakoppen nu på kvällen var väl kanske lite överdrivet, men jag kände att jag behövde nånting efter träningen, och 50 kcal kändes faktiskt rätt ok att stoppa i sig.

Träningen gick inte så bra idag.
Vet inte vad det var, men saker och ting funkade helt enkelt inte.
Kanske för att dom som ska mäta upp våra dräkter kom och mätte oss idag. Huvva!
Jag var ju förståss fetast av alla.
Pinsamt.
Sen skulle vi försöka fixa med ungefärliga mått till dom som inte var där idag. Dom trodde att jag hade samma mått som A.
No freaking way!
Hon är ju skitsmal!
Eller inte skitsmal, men så där snyggt vältränat smal.
Whatever, faktum kvarstår, hon är typ fyra storlekar mindre än mig.
Det enda måttet som vi kan vara snarlika är längden, förmodligen är det det enda måttet jag har som är mindre än henne...
Tragiskt.
Dessutom har jag sträckt mig i ena benet, så jag har jättesvårt att stretcha.
Suck...

Jaja.
Ny dag imorgon.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Sofia

omg låter asbra :(

2007-11-22 @ 17:44:25
URL: http://awine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0